Translate

πρακτικός οδηγός έπιπλα από παλέτες

πρακτικός οδηγός έπιπλα από παλέτες
iwrite.gr

Πώς να κάνετε έπιπλα από παλέτες

Η δημιουργική εκδοτική ομάδα του iWrite.gr και η συγγραφέας -- "παλετοποιός" Μαρία Μπατσιούδη συνεργάστηκαν για την έκδοση ενός πρακτικού οδηγού (με οδηγίες βήμα προς βήμα!) με τίτλο "Έπιπλα από Παλέτες", ένα βιβλίο που κυκλοφορεί από τον Φεβρουάριο του 2014 για όλο το ελληνόφωνο αναγνωστικό κοινό σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

ιδέες για κατασκευές από παλέτες

Με μία βαλίτσα στο χέρι και στην αναζήτηση ιδεών για κατασκευές από παλέτες,συλλέγω αρκετές φωτογραφίες με κατασκευές από παλέτες....και όποτε δύναμαι τις αναρτώ ώστε να παίρνετε ιδέες για τις δικές σας κατασκευές...

Μέχρι να ολοκληρωθεί η έκδοση του βιβλίου μου με θέμα τα έπιπλα από παλέτες δεν είνια δυνατόν να αναρτώ πολλές δικές μου κατασκευές οπότε αναρτώ οτιδήποτε βρίσκω ενδιαφέρον.....
Απολάυστε λοιπόν!!!





















Για περισσότερα έπιπλα απο παλέτες εδώ

δείγματα δικών μου κατασκευών εδώ

ωστόσο να υπενθυμίσω πως μέχρι τις 20 Αυγούστου ισχύει η προσφορά στα πλαίσια συγγραφής του βιβλίου μου με θέμα τις κατασκευές από παλέτες θα πληρώνετε μόνο το κόστος κατασκευής και οι κατασκευές σας θα συμπεριληφθούν στο βιβλίο μου!!

Ευχαριστώ