Translate

πρακτικός οδηγός έπιπλα από παλέτες

πρακτικός οδηγός έπιπλα από παλέτες
iwrite.gr

Πώς να κάνετε έπιπλα από παλέτες

Η δημιουργική εκδοτική ομάδα του iWrite.gr και η συγγραφέας -- "παλετοποιός" Μαρία Μπατσιούδη συνεργάστηκαν για την έκδοση ενός πρακτικού οδηγού (με οδηγίες βήμα προς βήμα!) με τίτλο "Έπιπλα από Παλέτες", ένα βιβλίο που κυκλοφορεί από τον Φεβρουάριο του 2014 για όλο το ελληνόφωνο αναγνωστικό κοινό σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

Η μαγεία της επαναχρησιμοποιούμενης παλέτας...

 Αναφέρω σε προηγούμενο άρθρο μου πως όταν ξεκίνησα τη συγγραφή του βιβλίου Έπιπλα από παλέτες , κύριος στόχος μου ήτανε να αποτελέσει ένα χρήσιμο οδηγό για ανθρώπους που αναζητούν την εναλλακτική οικονομική κατασκευή και συνάμα οικολογική. Προσπάθησα να γράψω ένα βιβλίο καινοτόμο για την Ελλάδα που θα το αγαπήσει το κοινό σαν ιδέα........
 3 μήνες λοιπόν μετά την έκδοση του βιβλίου μου , με αφορμή μία παρουσίαση προέκυψε η γνωριμία μου με το Δάνο Δανιηλίδη, έναν άνθρωπο που ήρθε να δικαιώσει την επιλογή μου και να μου δώσει κουράγιο να συνεχίσω.
Πιστεύω πως είναι ότι καλύτερο για ένα συγγραφέα να εξελίσσεται μία σχέση διαδραστική με τον αναγνώστη του.... Είναι ένα μονοπάτι που ο κος Δανιηλίδης μου έδειξε και τον ευχαριστώ γι αυτό.
 Στα πλαίσια λοιπόν του Green party του Δήμου Θεσσαλονίκης , μίας δράσης που έχει στόχο να ευαισθητοποιήσει και να ενημερώσει , μιάς περιβαλλοντικής γιορτής , είχα τη τιμή να μου προταθεί να παρουσιάσω με ένα σύντομο εργαστήριο τί μπορεί κανείς να κατασκευάσει με παλέτες , περιγράφοντας τη φιλοσοφία του βιβλίου μου.... και ευχαριστώ το Δάνο που πίστεψε σε εμένα , τον αντιδήμαρχο Κ. Ζέρβα και τους υπεύθυνους του τμήματος ποιότητας ζωής του Δήμου Θεσσαλονίκης...
Τί μπορεί όμως άραγε να κάνει κανείς με 2 παλέτες;

Ο καιρός δύσκολος η μεταφορά δυσκολότερη... παρόλα αυτά με μία πρόχειρη κατασκευή και λίγη φαντασία προέκυψε μία απλή κατασκευή ένα τραπέζι πχ που θα  μπορούσε να γίνει και παγκάκι...

Πρωτόγνωρη για εμένα εμπειρία και τιμητική!!
Μία εμπειρία που με κάνει να πιστεύω πως ακόμα υπάρχουνε άνθρωποι....
μου δίνει κουράγιο για μία δημιουργικοτερη συνέχεια...
και την ελπίδα πως θέτοντας καινούριους στόχους μπορούμε να πάρουμε δύναμη!!


Πέρα του Δήμου Θεσσαλονίκης και του Δάνου Δανιηλίδη που μου δώσανε αυτή την ευκαιρία ευχαριστώ και το κόσμο που παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες ήτανε εκεί!!

Η ανταπόκριση και η αγάπη του κοινού είναι για μένα δείκτης ευτυχίας και κίνητρο για τη συνέχεια!!!


Ευχαριστώ

Μπατσιούδη Μαρία 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου