Translate

πρακτικός οδηγός έπιπλα από παλέτες

πρακτικός οδηγός έπιπλα από παλέτες
iwrite.gr

Πώς να κάνετε έπιπλα από παλέτες

Η δημιουργική εκδοτική ομάδα του iWrite.gr και η συγγραφέας -- "παλετοποιός" Μαρία Μπατσιούδη συνεργάστηκαν για την έκδοση ενός πρακτικού οδηγού (με οδηγίες βήμα προς βήμα!) με τίτλο "Έπιπλα από Παλέτες", ένα βιβλίο που κυκλοφορεί από τον Φεβρουάριο του 2014 για όλο το ελληνόφωνο αναγνωστικό κοινό σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Σάββατο 14 Ιουλίου 2018

Γιάννης Καψιδάκης ο δάσκαλος της καρδιάς μας


Τώρα τί να πώ εγώ για αυτόν τον υπέροχο άνθρωπο..καλλιτέχνη...δάσκαλο....Με τη μεγάλη καρδιά και την υπέροχη δημιουργική οικογένεια;;;;;

Να με συγχωρείτε που γίνομαι λίγο παραπάνω ρομαντική , αλλά όταν οι άνθρωποι εμπνέουν δε μπορώ να μην είμαι συναισθηματική!!!!

Εργαστήρι Καλών Τεχνών Καψιδάκη

Αγίων Θεοδώρων 23
Epanomí, Thessaloniki, Greece





Κλήση 698 109 7958

Δεν υπάρχει μαθητής μαθήτρια που να πέρασε από την διδασκαλία του κ να μην πήρε κάτι θετικό!!!Μία από αυτές είμαι κ εγώ κ θεωρώ τιμή μου κ ευλογία , γιατί εμπνέει σου μαθαίνει κ σου δίνει τα κίνητρα να γίνεσαι καλύτερος!!!!

Πρόσφατα λοιπόν είχα την ευκαιρία κ επισκέφθηκα έκθεση με έργα μαθητών (που τα λάτρεψα κ θαύμασα την αξιόλογη προσπάθεια κ των μαθητών αλλά κ των καθηγητών)





Στην Επανωμή πραγματικά έχει δημιουργηθεί ένας παράδεισος τέχνης κ δημιουργίας !!!!














Μια ιδέα πήρατε..... είναι αλήθεια θα μπορούσα να γράψω πολλά αλλά δε θέλω να σας κουράσω...... Ακολουθήστε τους κ θα απολάυσετε μια όαση καλλιτεχνική κ δημιουργική !!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου