Translate

πρακτικός οδηγός έπιπλα από παλέτες

πρακτικός οδηγός έπιπλα από παλέτες
iwrite.gr

Πώς να κάνετε έπιπλα από παλέτες

Η δημιουργική εκδοτική ομάδα του iWrite.gr και η συγγραφέας -- "παλετοποιός" Μαρία Μπατσιούδη συνεργάστηκαν για την έκδοση ενός πρακτικού οδηγού (με οδηγίες βήμα προς βήμα!) με τίτλο "Έπιπλα από Παλέτες", ένα βιβλίο που κυκλοφορεί από τον Φεβρουάριο του 2014 για όλο το ελληνόφωνο αναγνωστικό κοινό σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Ανθρωπιά και αλληλοστήριξη

                         Μία ανάρτηση αφιερωμένη στην ανθρωπιά!!


Θαυμάζω τους ανθρώπους με ήθος , ανθρωπιά και οξυδέρκεια !!

Με αφορμή συνέντευξη μου σήμερα , ένιωσα την ανάγκη να πώ για το βιβλίο Έπιπλα από παλέτες :

εκτός από τους φίλους που ήτανε κοντά μου ( και εννοείται μου δώσανε δύναμη) εκτός από τους νέους φίλους που συνεργαστήκαμε προκειμένου να αποκτήσουν μεν το έπιπλο τους (και κάπως έτσι δημιουργήθηκαν τα κεφάλαια με οδηγίες του βιβλίου)

ένα συγχαρητήρια και ένα μεγάλο ευχαριστώ στο παλιό φίλο το Κώστα Κρυστάλλη , έμπορο παλέτας . Διαρκώς δέχομαι συγχαρητήρια και ευχές
σχετικά με τη δραστηριότητα μου... Η αλήθεια είναι πως τα συγχαρητήρια αυτά δεν τα αξίζω μόνο εγώ!! τα αξίζουν όλοι όσοι στήριξαν , με τον όποιο τρόπο τη προσπάθεια μου.(αναφέρω αναλυτικά στο βιβλίο)

Η γοητεία του Έπιπλα από παλέτες , έγκειται στο γεγονός ότι είναι αποτέλεσμα
συλλογικής δουλειάς. Η αλληλοστήριξη και η ανθρωπιά μαζί με μία ωραία ιδέα μπορούν να δώσουν ένα ουσιαστικό αποτέλεσμα.

Και χαίρομαι που το ζώ αυτό είναι αστείρευτη πηγή δύναμης!

Κάνω ιδιαίτερο λόγο για το φίλο από τα παλιά γιατί με συγκίνησε η στάση του.
Πίστεψε , ενθάρρυνε , συμβούλεψε , χωρίς πολλά πολλά ήρεμη δύναμη , θετική διάθεση , τιμώντας μία φιλία από τα παλιά και δίνοντας ώθηση για το μέλλον.

Ευχαριστώ !!!


kkpallets.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου