Βιομηχανισμός τραβηγμένος από τα μαλλιά καθώς είναι τόσο
επιτηδευμένος που, όχι μόνο χάνει το νόημα του σκοπού του, αλλά το
ξεπερνάει εντελώς. Περισσότερο αυτό που μένει είναι η αφαιρετική διάθεση
και ίσως το αποτέλεσμα είναι η απλότητα, η λιτότητα, το απέριττο και
ολιγαρκές, παρά τα ακριβά συστήματα εικόνας και ήχου που φέρνει την
ατμόσφαιρα στα όρια του κορεσμένου στυλ όπου στην αναζήτηση κάτι νέου
μπορεί να κάνεις οτιδήποτε αρκεί αυτό να μην μοιάζει με τα άλλα που
έχεις δει κι ας είναι ότι να ‘ναι.
Αν προσπαθήσουμε να τοπ προσδιορίσουμε χρονολογικά βλέπουμε μέσα την προ-βιομηχανική εποχή την μετα-βιομηχανική και την είσοδο της τεχνολογίας. Από την πλευρά της τέχνης υπάρχει μία, μάλλον αφηρημένη, αναφορά στον Damien Hirst
Διατηρώντας την πρόσοψη στο ακέραιο όπως ήταν πριν την ανακαίνιση, το κτίσμα αγκαλιάζει έναν μικρό κήπο και οι τέσσερις χώροι του, σαλόνι, κουζίνα, διάδρομος και κρεβατοκάμαρα απελευθερώνονται από τους σκοτεινούς και κλειστούς τοίχους έχοντας αντικατασταθεί με μεγάλες τζαμόπορτες και τζαμαρίες.
Αρχιτέκτονες: Edwards-Moore
Τοποθεσία: Fitzroy – Αυστραλία
The post Μοναδικό στυλ με γκρεμισμένους τοίχους appeared first on .
πηγή
Αν προσπαθήσουμε να τοπ προσδιορίσουμε χρονολογικά βλέπουμε μέσα την προ-βιομηχανική εποχή την μετα-βιομηχανική και την είσοδο της τεχνολογίας. Από την πλευρά της τέχνης υπάρχει μία, μάλλον αφηρημένη, αναφορά στον Damien Hirst
Διατηρώντας την πρόσοψη στο ακέραιο όπως ήταν πριν την ανακαίνιση, το κτίσμα αγκαλιάζει έναν μικρό κήπο και οι τέσσερις χώροι του, σαλόνι, κουζίνα, διάδρομος και κρεβατοκάμαρα απελευθερώνονται από τους σκοτεινούς και κλειστούς τοίχους έχοντας αντικατασταθεί με μεγάλες τζαμόπορτες και τζαμαρίες.
Αρχιτέκτονες: Edwards-Moore
Τοποθεσία: Fitzroy – Αυστραλία
The post Μοναδικό στυλ με γκρεμισμένους τοίχους appeared first on .
πηγή