Translate

πρακτικός οδηγός έπιπλα από παλέτες

πρακτικός οδηγός έπιπλα από παλέτες
iwrite.gr

Πώς να κάνετε έπιπλα από παλέτες

Η δημιουργική εκδοτική ομάδα του iWrite.gr και η συγγραφέας -- "παλετοποιός" Μαρία Μπατσιούδη συνεργάστηκαν για την έκδοση ενός πρακτικού οδηγού (με οδηγίες βήμα προς βήμα!) με τίτλο "Έπιπλα από Παλέτες", ένα βιβλίο που κυκλοφορεί από τον Φεβρουάριο του 2014 για όλο το ελληνόφωνο αναγνωστικό κοινό σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Ενα πολλά υποσχόμενο φθινόπωρο

 Δυσκολέυτηκα να βρώ τίτλο για το σημερινό άρθρο είναι η αλήθεια......

Αισίως λοιπόν το καλοκαίρι του 2013 έκανε το κύκλο του και μπήκαμε στο φθινόπωρο...


Ενα καλοκαίρι που αν και δεν το ευχαρηστήθηκα, είναι για μένα ίσως και το πιό σημαντικό μέχρι τώρα...

Ενα είναι σίγουρο ....μπορεί αυτό το καλοκαίρι να μην ευχαριστήθηκα θάλασσα και εξορμήσεις,οι εμπειρίες όμως και τα συναισθήματα για μένα είναι ανεξάντλητα και μοναδικά..



Μάιος 2013 συναντιώνται οι δρόμοι μας με τον εκδοτικό οίκο Πηγή, φρέσκιες καινοτόμες ιδέες και κοινές ανυσηχίες, οδήγησαν σε μία πρόταση για συνεργασία...
Ομολογώ ότι ένιωσα σαν εξωγήινος όταν μου προτείνανε να γράψω βιβλίο με θέμα τη κατασκευή επίπλων από παλέτες....Και εδώ που τα λέμε δεν δυσκολέυτηκαν και αν με πείσουν...

Είναι μία από τις στιγμές που πραγματικά νιώθω ευγνώμων που την έζησα, γιατί με αφορμή αυτή τη πρόταση βρήκα τη δύναμη και να δημιουργήσω αλλά και έζησα ένα καλοκαίρι γεμάτο δημιουργικό και μπορεί να ήταν εξαντλητικό σε ρυθμούς αλλά μου έδωσε πολλά σε όλα τα επίπεδα....


Κάπου στις αρχές του καλοκαιριού ξεκίνησε η διαδικασία για τη κατασκευή συγχρόνως με τη συγγραφή...


Εντάξει δεν ήταν ούτε είναι όλα εύκολα, αλλά οι καλές συνεργασίες και με πολύ υπομονή αλλά και σκληρή δουλειά προχώρησε και συνεχίζει να εξελίσσεται....

Αλλοι μείναν αλλοι φύγαν, άλλοι πίστεψαν σε όλο αυτό που ξεκίνησε άλλοι όχι....
εγώ οφείλω να τους ευχαριστήσω όλους γιατί ακόμη και από τις κακοτοπιές  κάτι έμαθα που με με βοηθάει στα επόμενα βήματα μου...



Το λέω στο πρώτο άρθρο του blog
'' σημασία δεν εχει πόσοι θα το πιστέψουν φτάνει που εσύ το πίστεψες'' 




Μία από τις πρωτόγνωρες εμπειρίες ηταν και η συνάντηση μου με το Mak tv , που πρόβαλε το θέμα μας με ένα ωραίο ρεπορτάζ 

Ωστόσο όλο αυτό έφερε στη ζωή μου καινούριους ανθρώπους άγνωστους , δημιουργικούς που πιστέψανε στο εγχείρημα μου και στηρίξανε τη κατασκευή επίπλων ώστε να μπούνε στο βιβλίο...
Αυτό για μένα ήταν το μεγαλύτερο κέρδος,έτσι ένιωθα πως έχω συνοδοιπόρους στο ταξίδι μου όσον αφορά τη συγγραφή του βιλίου και μου έδωσε δύναμη!


και έτσι λοιπόν πέρασε ένα καλοκαίρι δημιουργικό και ιδιαίτερο που έστω και έτσι το απόλαυσα...


Αισίως τα κέιμενα για το βιβλίο ολοκληρώθηκαν και μένουν οι φωτογραφίες κάποιων κατασκευών ώστε να μπεί σε τελική ευθεία για έκδοση....



Στο blog και τη σελίδα θα συνεχίσω να αναρτώ κατασκευές ώστε να παίρνετε ιδέες σχετικά με το τι μπορείτε να κατασκευάσετε μόνοι σας ή να κατασκευάσουμε εμείς για εσάς..
για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά nvs23creations@gmail.com











Από μεριάς μου υπόσχομαι ένα εξίσου δημιουργικό και ενδιαφέρον φθινόπωρο με πολλές εκπλήξεις

Σας ευχαριστώ!!!



και ένα τραγουδάκι έτσι για αν ξεφύγουμε απ τη μονοτονία του γραπτού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου