Translate

πρακτικός οδηγός έπιπλα από παλέτες

πρακτικός οδηγός έπιπλα από παλέτες
iwrite.gr

Πώς να κάνετε έπιπλα από παλέτες

Η δημιουργική εκδοτική ομάδα του iWrite.gr και η συγγραφέας -- "παλετοποιός" Μαρία Μπατσιούδη συνεργάστηκαν για την έκδοση ενός πρακτικού οδηγού (με οδηγίες βήμα προς βήμα!) με τίτλο "Έπιπλα από Παλέτες", ένα βιβλίο που κυκλοφορεί από τον Φεβρουάριο του 2014 για όλο το ελληνόφωνο αναγνωστικό κοινό σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014

Λεβεντογέννα Κρήτη και Χρυσοχέρα κρητικιά μου

Λεβεντογέννα Κρήτη και Χρυσοχέρα κρητικιά μου!!!

Αργησα λίγο να γράψω τα άρθρα σχετικά με τις παρουσιάσεις και τις διοργανώσεις της χειροτέχνικα, 
αλλά η εμπειρία στη Κρήτη δεν μπορούσε να συμπερληθφεί σε ένα μόνο αρθρο!!!

Ολιγοήμερη παραμονή στο νησί μέν, στα πλαίσια επαγγελματικών υποχρεώσεων με λίγο χρόνο στη διάθεση μου...
αξέχαστη εμπειρία δε...

Κατ αρχάς είναι η πρώτη φορά που πήγα σε ένα ξένο μέρος και ένιωσα τόσο οικεία!! 
Το οφείλω ξεκάθαρα στους ανθρώπους που με υποδεχτήκανε
θερμά και μάλιστα μέσα σε αντίξοες συνθήκες!! 

Οφείλω να υπογραμμίσω πως η γνωριμία με τη Κατερίνα και τη οικογένεια της και τους φίλους 
της προέκυψε από την ανάγνωση του βιβλίου μου.
Κάτι που δε φανταζόμουν πως θα το ζήσω, να διαβάσει κάποιος το βιλίο μου και μεσα 

απ αυτό να με καλέσει να πάω κοντά του και μάλιστα να με διευκολύνει
σε μία παρουσίαση του βιβλίου μου ευλογημένο κάρμα το καλό πάντα επιστρέφει!!!

Και ναί χρυσοχέρα κρητικιά μου άξια για το τίτλο !! απολαύστε έργα της Κυρίας
 Κατερίνας Χερσονιωτάκη με ένα μοναδικό υλικό!!



















































και όσοι δεν έχετε πάει Κρήτη απλά προγραμματίστε το δεν είναι μόνο το νησί πανέμορφο είναι κυρίως οι άνθρωποι!!!


Ευχαριστώ!!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου